2009. október 25., vasárnap

Diszkimináció

Vannak linkgyűjtemények, ahol kötelező a viszontlink és vannak ahol nem. Vannak viszont érdekes linkgyűjtemények, leginkább phpld alapokon. Legutóbb egy érdekes szabályzatra bukkantam, ami nemis olyan ritka.

Az történt ugyanis, hogy beküldtem linkgyűjteményem linkjét egy phpld linkkatalógusba. Jött is a beszólás, hogy tegyem ki az ő linkjét mert a viszontlink linkkatalógusoknak kötelező. Kérdem én... mekkora fáradtság lenne a szerkesztő részéről beajánlani az én katalógusomba az ő linkjét? Nem túl nagy. Mivel azt kéri, hogy én tegyem ki az ő linkjét, pedig fogalmam sincs, hogy milyen formába kívánja a linket. lehet, hogy én nem jó szöveggel látom el aztán majd nem tetszik neki.

Az lenne az igazságos, hogy ő is szépen beajánlja hozzám a linkjét és minden oké. De ő nem akar fáradni, ezért kellene nekem kirakni a linkjét. Akkor ne fáradjon a bunkója... Mégegyszer ilyennel találkozok, komolyan mondom kiteszem a linkjét a következő formába. 


a href=őoldala.hu>BUNKÓ< / a

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése