2009. december 31., csütörtök

phpld linkgyűjtemény motor

Azt mondom, hogy első linkgyűjteményem saját készítésű, satikus motornak nem nevezhető weboldal volt. Saját magam készítettem és meg vagyok vele elégedve. Bár a rengeteg linkajánlást már macerás adminisztrálni de szeretem az oldalt és látogatók is szép számmal vannak. Meg vagyok vele elégedve.


A másik linkgyűjteményem immáron wordpress alapokon működik. Ez a motor nem arra való, de szépen lehet vele linkeket és leírásokat gyűjteni. Azt is szeretem, mert nem köll sokat adminisztrálni hanem a tartalmat a látogatók viszik fel regisztráció után. Szeretem.


A harmadik linkgyűjteményem az eredeti, gyári, elvileg profi linkgyűjtemény motor alatt, a phpld alatt fut. Azt megmondom, hogy egy nagy határ kaki az egész. Több hónapos és a keresők nem indexelik becsülettel. Több hónap után mindössze 13 lap van indexelve. Pedig linket kapott bőven. Lehet, hogy a template nem megfelelő, megpróbálok másik templatet tenni alá, ha úgy sem működik, akkor törlöm az egészet. nem vagyok megelégedve a phplinkdirectory-val.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése